Viime viikot ovat kuluneet messuille valmistautumisessa - uusia koruja on valmistunut siihen tahtiin, että niska-hartiaseutu on nyt tosi pahassa jumituksessa. Pitäisi muistaa levätä välillä!

Myös talven ajan korujani on myynnissä Kehäkukassa - tosin ehkä hieman suppeammin valikoimin kuin kesäpuodissa. Kehäkukan Marrastorilla olen itse myymässä korujani. Toivottavasti saisin jossakin välissä tehtyä myös jotakin tekstiilituotettakin. Ajatuksia siihen suuntaan kyllä on, mutta aika ei tahdo millään riittää.

Tässä pieni silmäys siihen, mitä viime aikoina olen tehnyt. Tavataan messuilla!

Olen pujottanut vahanauhaan posliini- ja metal-like-helmiä.

1951626.jpg

Pitkässä nyörikorussa on synteettisiä isoja helmiä sekä pienempiä lasihelmiä. Näitä olen tehnyt paljon eri väreissä. Koru sopii hyvin esimerkiksi neuleen kanssa tai jos vartalo sallii, niin sopii käyttää vyönäkin!

1951629.jpg

Tämä koru on yksi suosikeistani - harmi vaan, että kuva on melko epäonnistunut eikä tee sille oikeutta. Korussa on eri kokoisia lasihelmiä.

1951632.jpg

Tästä korusta tuli aika hauska! Kaksi-rivisessä korussa on siemenhelmien lisäksi sateenkaarisimpukkahelmiä.

1951634.jpg

Pitkiä kaulakoruja, joissa on lasihelmiä.

1951636.jpg

Syksyiset värit ovat pääosasa tässä kaulakorussa, jossa on sulassa sovussa lasi-,kivi-ja metallihelmiä.

1951639.jpg

Hieman hempeämpää lasi-,kivi- ja metallihelmistä.

1951641.jpg

Tässä yksi näyte "arvokkaammasta" korusta: makeanvedenhelmiä, Swarovskin kristalli- ja crystal pearls-helmiä sekä hopeaa. Keskipisteenä on simpukkariipus.

1951643.jpg

Tässä olen kehitellyt hieman uutta! Nappikoruja!

1951644.jpg