Tämä kesä, jos mikä, on mennyt koruja tehdessä! Joka päivä olen tehnyt jotakin korujuttua - joskus enemmän, joskus vähemmän. Korutarvikkeet ovat vaan aina loppu! Milloin loppuu vaijeri, milloin lukot ym. Oma vikani tietysti, etten ole varustautunut tarpeeksi isoilla varastomäärilllä! ;) No, nyt on maailmalta tulossa 30 metriä vaijeria, joten se ei ainakaan lopu ihan heti...Mukavaa, että Suomeen on tullut uusia helmikauppoja, joihin tutustun pikku hiljaa.
Tässäpä joitakin poimintoja tehdyistä koruista: Ensimmäisenä Helmiliinalta tilattuja makeanvedenhelmiä hopea kera. Ensimmäistä kertaa ymmärsin ihan todella makeanvedenhelmien kauneuden tilattuani niitä Helmiliinalta!

Taisin olla romanttisella tuulella kun tein nämä hiuskorut - sopisivat vaikka morsiamen hiuksia koristamaan!

Lisää kesäisiä hiuskoruja ja sormuksia.

Vaihteeksi puuhelmiä ja metal look-helmiä.

Suloisia rannekoruja hopeaosilla höystettynä.

Lopuksi terttu-korvakorut, joiden malli löytyy Suuri Käsityö-lehdestä 4/2008.

Tässä vain muutamia otoksia koruista, joita olen viime aikoina tehnyt - paljon koruja on lähtenyt maailmalle, kiitos siitä!
Kommentit