Taas on vierähtänyt pitkä aika edellisestä merkinnästä. Se johtuu suurelta osalta siitä, että minulle tuli ihan kauhea väsymys kiireisen kesän ja edellisessä merkinnässä mainittujen messujen jälkeen. Tuntui, etten jaksa enää ollenkaan tehdä koruja. No, helmet ja muut tarvikkeet olivat poissa silmistäni muutaman viikon - selailin kyllä helmisivustoja netistä ja tein muutamia tarvikehankintojakin, mutta puhti ei riittänyt muuhun. Nyt olen taas pikku hiljaa aloitellut, mutta päätin, etten lähde tolkuttomasti urakoimaan vaikka Marrastorille lähdenkin koruineni ensi lauantaina.

Aloitin taas pitkästä aikaa myös neulomisen! Se tuntuu nyt tosi kivalta, (vaikka se aiheuttaa mulle lapaluun viereen tosi tuskaisan kivun aina välillä) ja olen saanut aikaiseksi tossuja ja sukkia. Kohta puikoissa alkaa kilkkua jonkinlainen hartialämmitin tai huivi - en ole vielä päättänyt mitä siitä loppujen lopuksi tulee! Olen löytänyt myös askartelun! Olen tehnyt joulukortit, ekaluokkalaisellemme joulukalenterin ja haaveilen leikekirjan aloittamisesta. Näistä neulomisista ja askarteluista laitan kuvia myöhemmin, mutta nyt muutama valmistunut koru:

Kolme vintage-tyylistä kaulakorua korvakoruineen. Ihanat,isot särmikkäät helmet olen ostanut Satuhelmestä.

2097903.jpg

2097909.jpg

2097911.jpg

Pitkät kaulakorut tuntuvat olevan tosi suosittuja!

2097913.jpg

Domino-villitys valtasi minutkin, mutta kaulakorujen sijaan tein avaimenperiä. Näitä on tosi mukava tehdä!

2097914.jpg

Joulumyyjäisiä varten tein valmiisiin tähtipohjiin ikkunatähtiä/koristeita. Näitä löytyy monissa väreissä!

2097915.jpg

Kirjanmerkki on kiva joululahja! Näitä on myös enemmän kuin tämä yksi...

2097917.jpg

Olen huomannut, että pakkaus on tärkeä asia myytävissä koruissa ja muissa tuotteissa. Tuotteelle tulee "lisäarvoa" kun se on pakattu nätisti. Pääsin askartelemaan samalla! En minä silti kaikkia koruja pakkaa valmiiksi, sillä varsinkin kaulakoruja monet haluavat sovittaa.

2097945.jpg

Tein muutaman heijastinkukan rose-tekniikalla. Muista heijastin!

2097955.jpg

Ja lopuksi: tällaiselta meillä näytti eilen iltapäivällä - pian on joulu!